piątek, 9 grudnia 2011

are you sure?

Hejka moi mili! :) A więc testy, testy i po testach <dzięki Bogu> mam wyprany mózg, mimo że nie poszło mi najlepiej - tak myślę... No ale jak na zerową naukę, to nie jest źle. Na właściwe będę kuła.:)
Jutro zapowiada się spanie <serce>, sesja (zdjęcia pojawią się potem), może jakiś wypad na miasto z kolegą i to wszystko.
Poniedziałek shopping (wreszcie) i dentysta brr...
Haha, fajnie, że ludzie za moimi plecami nazywają mnie "modelką, Selenką, tap madl, a teraz doszło nawet -Olga) Może i jestem do nich podobna, ale ja jestem Mishell! A nie żadną z nich.
zamówiłam pewną książkę, która mam nadzieję pomoże mi w pewnej rzeczy...:) Trzymajcie kciuki hihi!





I założyłam formspringa :-) http://www.formspring.me/mishellmishell


Całuski kochani :-)!!






well dressed Mishell 

16 komentarzy:

  1. Mysle, że przede wszystkim bądź sobą :) Pozdrawiam i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam do Olgi podobieństwa nie widzę, ale może też dlatego że tych programów nie oglądam:D I zgadzam się z poprzedniczką - bądź sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak samo, mój mózg jest doszczętnie wyprany w wybielaczu, Blog mi zawirował w głowie... No, ale w święta obiecałam sobie pisać pracę na ustny polski!:)
    Masz prześliczną buzię, pozwolę sobie obserwować, buziaki Róża

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się nie przejmowała opiniami innych. Najlepiej patrzeć na siebie i mieć wszystkich w dupie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a dziękuje bardzo. I dobrze, że jesteś sobą i nie przejmujesz sie innymi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uh, nauki to Ty będziesz miała sporo na te własciwe testy :D
    Spanie spanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbne to zawsze mniejszy stres :) dzieki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie tu, czekam na efekty sesji, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dzisiaj byłam u dentysty i bardzo bardzo bardzo się bałam i teraz tylko boli mnie szczęka od otwierania szeroko ust, bezbolesna wizyta!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze, testy gimnazjalne - sciema na sciemie, mowie ze swojego doswiadczenia. Moj rocznik do dzis smieje sie z zadania o RADIOAKTYWNYCH BIEDRONKACH. Te pytania sa tak durne, ze ja nie wiem kto je uklada. Nie masz sie czym przejmowac, na pewno pojdzie Ci dobrze :)))


    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  11. na dobrą sprawę jak robi coś ze znieczuleniem to nie boli.
    ja całe życie panicznie bałam się dentysty, borowania, wiercenia itp i teraz gdy niestety musiało coś takiego się stać to mogę śmiało powiedzieć, że nie było czego się bać

    OdpowiedzUsuń
  12. Najgorszy to był chyba język, chociaż na koniec normalnie wychodzi mi 5 .
    Testy były straszne.;]

    OdpowiedzUsuń
  13. na mnie czasem mówią Cichopek, więc się ciesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje ;)) sliczne amsz to zdjecie na forze ;D mega ciekawy kolor oczu ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka jest o tematyce fantastycznej, dzieje się w średniowieczu. Jest o pewnej dziewczynie opętanej przez klątwę :)

    OdpowiedzUsuń