piątek, 14 października 2011

Hi, dears!:-)


Sesja u góry była robiona na podstawie piosenki -Skyscraper.
Hejka kochani :-)! O czym chcę tu pisać?- oczywiście o modzie,outfitach, stylizacjach, moich pomysłach na spędzanie czasu wolnego,przyjaciołach, wyjazdach...i na pewno wielu, wielu innych rzeczach. Kim jestem...mijając mnie na mieście powiedziałbyś "normalna/przeciętna dziewczyna" ale poznając ,zaczną dochodzić ciekawe przymiotniki określające moją osóbkę. Na początku będę dodawała same notki, ewentualnie zdjęcia z sesji zdjęciowych robionych przez moje koleżanki. W późniejszym czasie zaczną dochodzić outfity i zdjęcia rzeczy z mojej skromnej szafy :-). Chcę żeby ten bloog kipiał nowościami, optymizmem,świeżością, innością...:-). Na co dzień chodzę do szkoły- 3 klasa gimnazjum :-). Jak wyżej wspomniałam chodzę na amatorskie sesje zdjęciowe :-) bardzo lubię pozować przed aparatem, uwielbiam kamery...bardzo dobrze czuję się przed nimi :-) chciałabym wiązać moją przyszłość z tym, ale na razie to gdybania, przemyślenia, marzenia. :-) Poza tym uwielbiam podróżować, szczególnie za granicą :-) Moim celem na ten czas jest nauczenie się perfekcyjnego mówienia po angielsku :-) Słucham bardzo różnej muzyki, nie patrzę na wykonawców tylko na samą piosenkę, jej tekst i przesłanie. Ubóstwiam spędzanie wolnego czasu z przyjaciółmi - chodzenie na spacery, do kina, na sesje, na zakupy <3 Mam kilka ludków, których kocham najmocniej na świecie :-). Moda...interesuję się nią od dłuższego czasu, ale teraz chcę wejść jeszcze mocniej w jej świat. Jeżeli chodzi o kolorystykę do w mojej szafie góruję czerń-szary-beże-granaty-pastelowe kolorki, mieszam style :-) elegancja-nuta sportu, stawiam na delikatność, podkreśloną czymś stanowczym. Kocham koturny <3. Dzisiejsze zamawianie stroju na połowinki mojego chłopaka, skończyły się wyborem czarnej sukienki, na jedno ramię z znanej i renomowanej firmy Zara, oraz czarnych, wiązanych, z odkrytymi palcami koturn z firmy DeeZee -firma ta w ostatnich tygodniach, podbiła moje serce <3 Ceny naprawdę atrakcyjne, a buty są świetne! :-) Na pewno będę stałą klientką tego sklepu :-) mam na oku jeszcze parę par butków, które koniecznie muszę mieć :-). Planuję na urodzinki dostać od każdego pieniądze i pojechać gdzieś do większego miasta na shopping <3. Okey, na pierwszą notkę ,wystarczy tyle :):).




A well dressed Mishell 



You can take everything I have


You can break everything I am


Like I'm made of glass...


Like I'm made of paper...


Go on and try to tear me down


I will be rising from the ground


Like a skyscraper, like a skyscraper...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz