piątek, 14 października 2011

romwe.pl- polecam

Jestem znowu chora brr...no ale udaję, że tak nie jest więc jest ok. :-) Ogólnie już od kilku godzinek przeglądam  stronę romwe.pl i dostaję ślinotoku...te swetry, skórzane shorty, pomysłowe t-shirty!! Na pewno zamówię parę rzeczy z owej stronki, ale to już jak będę przy kasie, bo aktualnie groszem nie śmierdzę :< ale urodziny,gwiazdka i będzie shopping :-) chcę żeby moja szafa powiększyła się o jakieś wiązane koturny, luźne swetry, ciekawe t-shirty i oczywiście skórzane leginsy,berecik i jakieś alladynki czarne :-). Ostatnio maluję sobie paznokcie na pastelowe kolorki- efekt jest mocno zadowalający :-) Chociaż muszę kupić też lakier o kolorze nude :-). Skończył mi się mój podkład...próbuję malować się innymi mark: Loreal, nivea... Ale stanowczo muszę zakupić mój kochany,sprawdzony podkład MAYBELLINE DREAM MATTE MOUSSE- polecam każdej osobie, która stawia na dobry produkt, mało wydajny, dzięki któremu skóra staję się matowa i jednolita :-).



well dressed Mishell 



You can take everything I have


You can break everything I am


Like I'm made of glass...


Like I'm made of paper...


Go on and try to tear me down


I will be rising from the ground


Like a skyscraper, like a skyscraper...

1 komentarz:

  1. mm....skoro sie tak słitaśnie zacieszasz wejde i zobacze,może znajde tam coś na cosplay Miyaviego i conan do której dzisiaj stwierdziłam,że sie przymierze,

    pierdolnik to świetne pismo:)

    OdpowiedzUsuń