czwartek, 22 marca 2012

Siemka! :) Więc...kilka słów napisze odnośnie wszystkiego/niczego. Jest czwartek, za oknem piękna pogoda krzyczy do nas: Wyjdźcie z domu, zapraszam na spacerek!" ale cóż...brak czasu. Dopiero co skończyłam dodatkowy angielski, zaraz sprzątanko, bo jutro jest ważna "impreza" rodzinna. Przyjeżdża sporo familiady. Moja siostra i jej chłopak zawitają już dziś! :) Kocham Izkę niemiłosiernie, ale drugiej tak nieodpowiedzialnej, lekkomyślnej, wnerwiającej dziewczyny nie znaleźlibyście :P (pewnie to samo możecie powiedzieć o swoim rodzeństwie, ale Iza bije rekordy o.o) jej chłopak jest początkującym aktorem, pojawia się w serialach, ale ma potencjał na o wieeele więcej:) 


Mówisz, że mnie znasz,
w co ty do jasnej cholery grasz?
Raz patrzysz się na mnie, jak na ukochanego,
lecz zaraz zmieniasz wyraz twarzy, widząc obłąkanego.
Boję się zasnąć, myśleć o Tobie,
bo zżera mnie ból, jaki widoczny jest nawet w mojej mowie.
To uzależnienie, a może pieprzona miłość…
na pewno idiotyczna zawiłość.
Może powiemy sobie, co do siebie czujemy,
bo póki co sami się marnujemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz