sobota, 21 stycznia 2012

one step closer

Przyjacielu, spójrz na mnie, powiedz mi i tylko mi, co czujesz, dlaczego dzisiaj płakałeś. Przyjacielu, nie udawaj, że jest dobrze, przecież widzę, że masz dość. Przyjacielu, ile mam czekać na to, żebyś mi wyszeptał, kto cię zranił i jak mam ci pomóc. Przyjacielu, porzuć smutki, przecież nie możesz marnować życia, wiedząc, że codziennie umierasz. Przyjacielu."


I have died everyday 
waiting for you 
Darling, don't be afraid 
I have loved you for a 
Thousand years 
I'll love you for a 
Thousand more

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna jesteś :)
    A notka o przyjaźni z poprzedniej strony jest dobrze napisana :)

    Dodałam Cię do obserwowanych, mam nadzieje że Ty też dodasz mnie, masz fajnego bloga, mądrze piszesz. Zapraszam do mnie na http://www.xwhosthatgirl.blogspot.com/

    Bedę Cię odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miss...spotkajmy sie w tym tygodniu. Jesteś w Iławie
    ??? jak nie to zawalamy do StarogarduxD

    OdpowiedzUsuń